maandag 9 december 2013

Blogger in the picture Elvera van Elv's

Vandaag mijn blog- en instagrammaatje Elvera van het prachtige blog Elv's.
Eigenlijk ben ik niet erg verrassend met mijn post, want veel van jullie of waarschijnlijk al mijn bloglezers kennen het blog van Elvera natuurlijk al.
Elvera heeft een minimalistische smaak, waarbij ze vooral zwart-wit-grijs en hout gebruikt voor haar interieur. Ze maakt prachtige foto's in haar huis en ook op instagram laat ze de mooiste plaatjes zien. Onlangs was er een instagramlunch waarbij een IG-vriendin zei, dat ik en nog een aantal IG-ers een bepaalde stijl zouden hebben met hun foto's, dat er een 'merkje' / 'handtekening' op staat.
Zo had ik dat zelf nooit bekeken. Maar ze heeft gelijk, ik weet ook vaak in een oogopslag dat de foto van Elvera is.
Ze is een enorme inspiratie voor mij en heeft mij in het begin en nog steeds alleen maar gestimuleerd op instagram. Weliswaar hebben we beiden een eigen stijl. Maar we motiveren elkaar.





Today my blog- and instagramfriend Elvera of the wonderful blog Elv's.
Actually, I'm not very surprising with this post, as many of you probably already know her blog.
Elvera has a minimalist taste, which she mostly use black-white-gray and wood for her interior.
She makes beautiful pictures in her house and also on instagram she shows us fantastic pictures. Recently we had an instagrammeeting, on this meeting some one told me that I and a some other ig'ers  would have their own way of taking pictures, there is a sort of 'mark' on it.
I never looked at it this way, but she's right.
She is a huge inspiration to me and has given me in the beginning and still best stimulation on IG. Although we both have our own style. But we motivate each other.

8 opmerkingen:

  1. jeetje Matine wat heb je een mooie post gemaakt... Wat ontzettend aardig!!!!! dank je wel voor je complimenteuze woorden... het wordt een dag met een glimglach :-) Fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal gelijk Martine! Ze kan, overigens net als jij, prachtig stylen en het ook zo mooi op de foto zetten. Het zou zo in een mooi blad kunnen. Fijne dag, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mee eens! Elvera is niet alleen super creatief en stijlvol maar ook nog eens een skattie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik houd er ook van! jullie maken beiden prachtige 'plaatjes' xx Katja (Mint&Mocha)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Martine, ik had begin van de week al even gekeken, via instagram. Ik heb nu wat meer tijd, dus kan ik even rustig genieten.
    ziet er mooi uit. mijn complimenten.
    Ik ben je gaan volgen.
    Groet Marieke

    BeantwoordenVerwijderen