dinsdag 15 juli 2014

Een prachtige binnenkijker - blogpost van Marloes

Trots stel ik jullie voor aan een nieuw gastblogster, Marloes!
Ik ken Marloes van Things-i-Love,  101woonideeen, bloggerslunch, Fort Festijn en uiteraard Social Media.
Volg haar eigen blog al geruime tijd, dus ik wist gewoon dat Marloes helemaal bij mij past. Geniet van haar eerste blog, ik hoop dat er nog meer mogen volgen!

I love binnenkijken!

Binnenkijken, ik ben er dol op. Ik struin dan ook regelmatig Funda af op zoek naar mooie huizen met interieurs waar je bijna jaloers van zou worden. 
Nog leuker zijn de sites van buitenlandse makelaars. Zo ben ik groot fan van het Zweedse makelaarskantoor Alvhem Brokerage & InteriorsUren ben ik hier zoet en klik rustig door van huis naar huis. 
Het mooiste: je kunt ze ook volgen via Instagram (@alvhemmakleri) en Pinterest 
(@alvhemmakleri.se). Van onderstaande foto’s word je toch gewoon echt heel erg blij?

xo Marloes – Things I Love

(bron: alle foto's komen van www.alvhemmakleri.se)



























I am proud to introduce you a new guest blogger, Marloes!
I know Marloes 101Woonideeen, bloggers lunch and of course social media, and do
follow her blog for quite some time.  I just knew Marloes style totally suits me. Enjoy her first blog, I hope there will be more blogs!

Love to look inside!

Inside Look, I love it. I just wander regularly Funda off looking for beautiful homes with interiors where you could almost be jealous of. 
Even more fun are the sites of foreign brokers. So I'm a big fan of the Swedish agency Alvhem Brokerage & Interiors. Hours here I am sweet and then quietly from house to house. 
The best part: You can also follow them on Instagram (@ alvhemmakleri) and Pinterest 
(@ a lvhemmakleri.se). From the pictures below you still get just really happy? 

xo Marloes - Things I Love 

(Source: all photos come from www.alvhemmakleri.se)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten