maandag 4 november 2013

ViaMartine is online!


HOERA.....

Eindelijk kan ik jullie het nieuws vertellen. Ik heb een shop ViaMartine 
Een site voor je instagramprints.


Al heel lang liep ik met dit idee en ineens is het dan toch werkelijkheid. Erg trots en ik ben heel blij met de samenwerking van diverse partijen.
Veel goed bevriende bloggers die mij hebben geholpen met advies. Een echte site of een etsy shop, voorwaarden, wat te doen, noem maar op.
Enorm bedankt voor jullie steun en motivatie.

Overal is goed over nagedacht en ik ben absoluut niet over een nacht ijs gegaan. Alles moest kloppen van het binnenkomen van de bestanden tot het verpakken van de bestelling.
Iedereen kan met zijn/haar instagram account inloggen en op diverse producten de je eigen foto's laten maken. Op twee soorten kaarten, polariods, magneten, forex. De kwaliteit is echt mooi en op goed papier.
Er komen ongetwijfeld nog meer producten aan, er zijn ideeën genoeg om dit verder te ontwikkelen.

In samenwerking met de zeer talentvolle Maaike van Mydeer, zijn de foto's gemaakt voor mijn site.
Ik had Maaike benaderd via instagram, het klikte en de deal was rond. Hoe leuk kan dit zijn.
Dus niet alleen via twitter of facebook kom je tot zakelijke afspraken, maar ook via instagram.
De foto's zijn prachtig geworden.
Verder is het ontwerp van de site gemaakt door nog een talentvolle dame, Annemarie van Vet-gedrukt.
Haar eerste ontwerp was gelijk een treffer. Dat schijnt toch een vak apart te zijn.
Ik had wat steekwoorden en zij begreep me volledig.

Het bouwen van de site was eigenlijk nog het meeste complex. Maar uiteindelijk heeft EnnL daar echt een prachtige site van gemaakt.
Hij werkt snel en simpel met een duidelijke werkwijze.

Neem gerust een kijkje op mijn kersverse site, ViaMartine
Ik ben erg benieuwd wat jullie bloglezers ervan vinden. Zaterdagochtend ben ik online gegaan en de reacties op twitter, facebook en instragram (uiteraard) zijn overweldigend.

Hele fijne week!









Finally I can tell you the news. I have my own shop ViaMartine. A site for your instagramprints.

For a long time I was thinking about this idea and suddenly it became reality.
Very proud and I 'm very pleased with the cooperation of various parties.
Many good fellow bloggers who have helped with advice. A real site or etsy shop, conditions, what to do, all these things. A big thank to you for your support and motivation.

Every step had to be right. From the beginning when there is an order till the end when you wrap it. 
Anyone can use his/her instagram account and log in on various products you want to make your photos. On two types of cards, polariods, magnets, forex. The quality is really nice and we use good paper . There are undoubtedly more products to follow, there are plenty of ideas to develop in the future. 

Take a look at my new site, ViaMartine
I am very curious what you think of it blog readers. Saturday morning I went online and the responses on twitter , facebook and instragram (obviously ) are overwhelming.

Very nice week !


11 opmerkingen:

  1. Martine, wat ziet je shop er mooi uit, super allemaal, heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe shop!
    Ziet er super gaaf uit!
    Heel veel succes.
    groetjes Martine (andere)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Martine! Wat ziet het er ontzettend mooi uit, een plaatje. Wat leuk dat je met Maaike hebt samengewerkt, het resultaat is echt prachtig. Ik wens je hele goede verkopen en veel plezier met deze nieuwe uitdaging. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Martine...super mooie website!
    Ik heb gelijk twee setjes kaarten besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Martine! Ik heb een kijkje genomen en het ziet er heel mooi uit. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Martine!! Wat gaaf en het is echt goed te zien dat je hier de tijd voor hebt genomen en overal over hebt nagedacht! Geniet van het succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, wat een leuk idee voor een shop! Tof dat je je idee hebt gerealiseerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Martine,
    Wat een leuk stukje heb je geschreven. Ik wens je heel veel plezier en succes met je winkeltje, ik weet zeker dat het een succes gaat worden. Dat wordt vast een drukke kerst ;)
    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van Harte Gefeliciteerd Martine! Ontzettend leuk dat het is gelukt om je winkel op te zetten. Ik wens je veel succes toe!

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen