donderdag 14 mei 2015

Orchidee in STIJL

Onlangs kreeg ik een mail met prachtige foto's van de Orchidee fantastisch gestyled. Fotografie met een retro randje, eigentijds en helemaal van nu. Wat een heerlijke zomerse plaatjes! 

Hieronder zie je de foto's, ik heb er zin in om deze plant in huis te halen naast wat simpel groen.  
Laat je inspireren en ik ben heel benieuwd wat jullie het meest aanspreekt. 

De foto's zijn van Orchidinfo.eu op deze site kun je terecht voor meer feitjes over de Orchidee.












I recently received an email with beautiful pictures of Orchid fantastic styled. Photography with a retro look, I recently received an email with beautiful pictures of Orchid fantastic styled. Photography with a retro edge, contemporary and altogether now. What a lovely summer pictures!

Below photos, I'm excited to get this plant in house next few simple green.
Be inspired and I'm very curious what you most.

The photos are of Orchidinfo.eu on this site you can find more facts about the Orchid. and modern. What a lovely summer pictures!

I'm excited to get this plant in house together with some simple green.
Be inspired and I'm very curious what you like most.

The photos are of Orchidinfo.eu on this site you can find more facts about the Orchid.

3 opmerkingen:

  1. Een heel stel bij elkaar in een pot vind ik wel mooi. Mijn schoonmoeder heeft haar hele vensterbank er vol mee staan met héél veel potjes op een rij. Daar ben ik dan minder fan van ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie fotoshoot! Zeer leuke ideeën met orchideeën. Zou goed staan op mijn nieuwe tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Ik heb ook een prachtige orgidee op mijn salontafel staan sinds kort. Helaas houd ik ze nooit zo lang goed, ik probeer het wel maar ik geef altijd te veel of te weinig water.

    BeantwoordenVerwijderen