zaterdag 26 december 2015

Binnenkijker in Nes a/d Amstel

Zonder meer een van mijn favoriete binnenkijkers van dit jaar!
Een oude school omgetoverd tot een heerlijk ruim en prachtig familiehuis met een geheel
eigen smaak en inrichting.
Want zeg eerlijk, de laatste tijd zie ik veel huizen die er praktisch allemaal een beetje hetzelfde uitzien. En dan bedoel ik qua kleur en algehele keus aan meubels.

Ik hou ervan als het net even anders is. Dit huis en met name de inrichting heeft dit allemaal.
Heel inspirerend. Ik blijf er naar kijken in ieder geval.

Hele fijne laatste week van 2015! Tot volgend jaar!

Martine X.














Photography : Jansje Klazinga Styling: Suzanne de Jong


Without doubt one of my favorite home viewers this year!
An old school converted into a spacious and beautiful family home with a personal taste and décor.
Because let's be honest, lately I see many houses that practically all look a bit the same. And I mean in terms of color and range of furniture.

I love it when it's slightly different. This house and especially this interior offers all of that.
Very inspiring. I keep looking at it anyway.

Very fine last week of 2015! See you next year!

Martine X.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig! En inderdaad verfrissend anders.
    Fijne jaarwisseling en een heel goed 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Liefde voor de zwarte muren en houten plafonds!

    BeantwoordenVerwijderen