maandag 26 maart 2018

Tijdloze producten van Ferm Living bij Flinders

Sinds wij in ons nieuwe huis wonen, en dat is nu 10 jaar geleden, ben ik nog meer geïnteresseerd geraakt in tijdloze producten. Spullen waar je lang mee doet en niet snel zat bent. 

Toen de kinderen klein waren, had ik het te druk met werken, zorgen etc. Nu ze iets ouder zijn kan ik meer in huis doen. 

Ik hou heel erg van design, maar kan me ook verlekkeren aan een oud tafeltje. Als het allemaal maar past en niet teveel diversiteit geeft. Rust, daar hou ik van. Ik weet het, tegenwoordig moeten we meer met kleur doen, maar dit doe ik dan om mijn manier. Niet teveel en af en toe iets extra's. Ook vind ik het erg belangrijk om met vorm te spelen in huis. 

Met name kussens, vazen, bloemen en groen zijn mijn kleur uitspattingen. Nu viel mijn oog al heel lang op de staande plantenbox van Ferm living . Je ziet deze de laatste tijd steeds vaker. Nu mocht ik deze beauty in samenwerking met Flinders uitzoeken. Wat een pracht exemplaar!

Gemaakt van gepoedercoat metaal geeft deze plantenbox een stoer maar toch strak en stijlvol uiterlijk. Het fijn dat je er meerdere kanten mee op kan gaan. Je kunt de box volzetten met groen maar ook gewoon magazines of vazen in kwijt. Ook helpt het dat hij perfect is van formaat. Je kunt de plantenbox ook nog eens aanvullen met een extra tray erboven op, in een andere kleur.

Naast deze tijdloze plantenbak, heb ik ook een hele strakke pot van hetzelfde merk erbij. Goed van kleur (roestbruin) en model. Ik kan hem overal in mijn huis kwijt. Je kunt echt zien dat dit een design stuk is vanwege de vormen en de afwerking. 

Ik blijf van mening dat het veel fijner is om te kiezen voor tijdloos design dan te kiezen voor eenmalige trendy spullen. 
Deze twee blijven, en zoals de Denen zo mooi zeggen: kies voor kwalitatief goeie producten (liefst design) zodat je ze door kunt geven aan je kinderen. Dat vind ik een mooi uitgangspunt. 

Hele fijne week!
Martine X










 (Photo's all by Emilia Aletta Styling)

Since we live in our new home, and that is now 10 years ago, I am even more interested in timeless products.

When the children were small, I was too busy with work, taking care of the house etc. Now when they are older, I can do more at home.

I love design, but I also can dream away by an old, vintage table. But it all has to fit and not too much diversity. Calmness, I like that. I know, we have to do more with colors nowadays, but I do it my way. Not too much and occasionally something extra.

In particular, pillows, vases, flowers and green are my color indulgence. Now, my eye got caught by the standing plant box of Ferm living. You see this design piece more and more often lately. In collaboration with Flinders inders I picked her out. What a beauty!

Made of powder-coated white steel, this plant box provides you a firm but also tight and refined look. It is convenient that the box is versatile: there is space for plants and other green but you can also put magazines or just vases in it. It does help that the box has a perfect size. Also you can complete the box with these new trays on top of them, in different colors.

Beside this timeless plant box, I also picked a nice pot from the same brand. The color (brown-red) and model are perfect for my interior. What stands out is that you can see that the pot is design because of the shapes and the good finish of it.

I still believe that it is much finer is to opt for timeless design then choosing on time trendy stuff.  These two remain and as the Danes say: choose good quality products (preferably Design) so you can give them to your children. I consider this a good starting point.

Have a great week! Martine X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten