woensdag 12 december 2012

Kerststal make-over

Ik heb mijn kleine kerststalletje een extra huisje gegeven.
Eigenlijk moeten hier nog wat mooie zelfgemaakte kerstfiguren in staan, maar jullie snappen het wel.
Time flies.... Misschien een idee om bij de Kringloop te kijken voor kerstfiguren die niet meer compleet zijn. Alles past hierbij.
Het is een oud wijnkistje snel geschilderd met verf op waterbasis. Grove kwast, niet dekkend.
Kerstlichtjes erbij en klaar. Het staat erg leuk!
Fijne woensdag!







9 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Nu weet ik waarom ik dat wijnkistje al die tijd heb bewaard...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden Martine; ik hoop dat je bij de kring je missende figuurtjes vind zodat je, je
    stalletje compleet kan maken. :) Kram /Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat grappig!!! je kunt je kids nog even laten knutselen met klei! Leuk voor later ook ;)!

    GRoetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het staat inderdaad erg leuk!

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf! Wat een mooi kerststalletje zeg... Bedenk me nu dat ik die echt nog eens moet kopen (ha, weer een 'kringloopdoel') ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staat dit sfeervol. mooi gemaakt hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, how sweet ;) IT'S realy fantastic :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit berichtje van je had ik helemaal gemist! Ziet er gezellig uit, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen