maandag 22 april 2013

Soms kan simpel genoeg zijn...

Soms wil ik het simpel, dan weer kleurig. Maar meestal is het wel rustig om mij heen.
Anders functioneer ik niet zo goed... Dit lukt niet altijd met een heel druk actief gezin, maar probeer er wel met regelmaat op te letten.
Kleur breng ik in huis met bloemen, kunst, kussens, vazen en natuurlijk het familie-leven zelf.
(Onderstaande foto's zijn van mijn instagram-gallery)





Sometimes I want it simple, then colored again. But mostly it is quiet around me.
Otherwise I don't function so well ... This is not always realizable with a very active busy family,
but I try to watch it regularly.
I bring colour into my home with flowers, art, pillows, vases and of course the family life itself.
(The pictures below are from my instagram-gallery)

11 opmerkingen:

  1. Simpel, maar heel mooi! Prachtige foto's Martine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simpel vind ik ook het mooist...fijne dag Martine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig dat stoeltje. ook ik hou van rust in mijn interieur anders is het chaos in mijn hoofd :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Martine!

    It's Elena, alias vidabarceloni in Instagram. So happy to find your blog: I checked your profile but there was no link and I thought you were a "IG only".

    A pity you already have the Liebster blog award: I was going to mention you!

    Elena
    facingnorthwthgracia.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al heb ik wel meer naturelle kleuren in huis, van veel drukte om mij heen word ik ook onrustig. Dus ik begrijp wat je bedoelt...

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om je Insta#pics zo nog eens samen te zien!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar. Wij hebben erg veel kleur in huis, zo nu en dan moet ik echt even spullen weghalen, anders wordt het veel te onrustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your home, love the first picture!

    Have a lovely weekend!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat woon je mooi Martine! Ondanks dat ik erg van kleur ben, is het bij ons in huis ook vrij rustig & strak. Mooi je Eames stoel.

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi! En herkenbaar;). Mooie blog heb je! Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen